Szalámi és álszentség

2011.02.10. 16:48

Forrás: Magyar Hírlap

Bakács Tibor, a sajtószabadság mellett szóló tüntetések egyik legnagyobb alakja, szalámit lopott a budakeszi TESCO-ban. Állítása szerint azért, mert éhes volt, és nem volt pénze.

Felnyihogtam a röhögéstől, amikor ezt a hülye kifogást elolvastam. Mert lehet, hogy én vagyok a rosszmájú, de én ezt azért nem hiszem el. Az is egy nem mellékes kérdés, hogy hogyan lehet egy ekkora szerepet vállaló személy olyan szélsőségesen hülye, hogy ezt meglépje, tudva, hogy ha lebukik, a (jobboldali)média szét fogja tépni.

Azt hinnénk, hogy ez egy olyan mélypont, amit nehéz alulmúlni. Viszont attól az ember gyomra felforul, ahogy a birkák, és a jobboldali sajtó reagál a szituációkra. Tessék elolvasni a fenti linket, de lehetőleg evés után, mert rossz hatással van az étvágyra.

El nem tudom mondani, hogy milyen egy hulladék féregre valló érvelés azé, aki képes egy bűncselekményt összevonni a bűnelkövető politikai hozáállásával. Kérem, ezt mégis hogyan képzeli Szentesi Zöld László? Mégis hogyan lehet, hogy a kormány szervilis bólógatójánosai által agyondícsért médiatörvény nem visel el egy véres széklábat a híradóban, de ezt a gyalázatos, félbolsevik mentalitást tűri? Sőt, szerintem még tapsol is neki! Komolyan, visszaszaladunk az előző rendszerbe, és mint a boldog pártkáder, már mindent a politikai irányvonaltól teszünk függővé, minden bűnt, annak tudunk be, hogy az elkövető "azok" közé tartozik?

Ha valaki egy tolvaj, az nem azért lesz tolvaj, mert baloldali. Persze, ez a Fidesz-rajongó agytekervényeiben ez egy teljes képtelenség, mert: (és itt most idézek egy felháborító mondatot)

"Bevallom, az is megfordult a fejemben, hogy ti mind ilyenek vagytok. Tolvajok, piti bűnözők, hazudozó, semmilyen emberek."

És igen, ennek örül a hordalék, a pártvéleményt felnyaló arctalan csürhe. Ez a színvonala a Magyar Hílapnak, és az egész, Bayer Zsolttal fémjelzett bagázsnak. Nekik az egész baloldal kivétel nélkül bűnöző, és senkiházi, ja persze, sőt mindjárt húzzuk bele azt a közel egymilliót is, aki az MSZP-re szavazott. Ezeknek az embereknek a megbízhatósága és a szavahihetősége semmivel nem jobb, mint a szalámitolvajé. Hazudozó, semmilyen emberek.

Amit ők csinálnak, az lenne a kiegyensúlyozott tájékoztatás, amit a médiatörvény előír?

Talán jobban tesszük, ha elkönyveljük, hogy a Fidesz fizetett médiájára nem vonatkozik a törvény. Egyszerűen nem, ők azt írnak, és mondanak, amit akarnak, csak meg ne merje ugyanezt a ballib is tenni.

El tudnánk képzelni, hogy ha egy ilyen általánosító hangvételű, féreg vádaskodás megjelenne mondjuk a Népszabadságban, esetleg az Indexen, akkor milyen álszent módon felháborodnának a dicsőséges kétharmad bértollnokai? Van esetleg tippünk, hogy akkor vajon az beleütközne-e a törvénybe?

Nagyon rosszmájú vagyok, ha azt feltételezem, hogy akkor bezzeg a törvény teljes szigorával lesújtana?

Végül hadd ízlelgessem Szentesi okádék cikkének legultosó mondatát:
"Kiiratkoztál a kultúremberek közül, tűnés az alvilági mocsokba, ahová tartozol."

Kiirítkozás, "ezeknek" ez a mániája. Hol a közösségből, hol a kultúremberek közül. Csak azt nem fogom soha megérteni, hogy egy ilyen gyalázatos médium gyalázatos cikkírója mégis milyen jogon húzza meg a határt a kultúr- és a kultúrálatlan ember között?

A bejegyzés trackback címe:

https://szajtepo.blog.hu/api/trackback/id/tr322651969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nuphar · http://macoldasok.blog.hu 2011.02.10. 17:38:51

ó hát ettől az egész hírtől fe lehet nyihogni mert már önmagában is röhejes...

a politikát meg mint tudjuk mindenbe belekeverik nálunk, ez ilyen magyar szokás egy ideje...szánalmas egy szokás...

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2011.02.10. 22:50:08

"általánosítő hagvételő, féreg vádaskodás megjelenne mondjuk a Népszabadságban, esetlen az Indexen,"

Tudom, hogy nem fair a helyesírással jönni, de azért mégis, azt a néhányat...:-)

Settenkedő szépen tökön szúrta magát, főleg akkor, ha a tudodmelyik hírportálon írtak igazak:
kuruc.info/r/6/74101/
Persze én tudom a legjobban, hogy a "nemzeti" Blikk híreit érdemes erős fenntartásokkal kezelni, különösen akkor, ha a nem nemzeti Blikktől vesznek át valamit.

Magyar Hírlapot meg nem kell olvasni. Vegyél le helyette valami jót a polcról. Mondjuk egy Nyírőt. Komolyan mondom, jobb lesz az életed, ha mellőzöd ezeket a bértrollokat. Én már megcsömörlöttem tőlük.

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2011.02.10. 22:55:42

Apropó kiiratkozás: ezen sem kell meglepődni, évek óta visszatérő toposz ez a magyar közéletben. Kiiratkozott már Orbán, kiiratkoztak már a jobboldaliak, a tüntetők, a baloldaliak, Gyurcsány és most Settenkedő is. Na bumm. Akinek a neve valaha is közszájon forgott, az már kiiratkozott valamilyen közösségből.
Ez olyan, mint a fasisztázás és a komcsizás.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2011.02.12. 13:05:19

@[Lombroso]: Köszi, javítottam. Nyugi, én sem jókedvemben olvastam a Hírlapot, hanem valaki linkelt, én meg botor módon elolvastam. Bayer Zsolt bloggeres kirohanása óta amúgy is igyekszem kerülni azt az "újságot".

Nekem ez a "kiírta magát" retorika így ezekkel a szavakkal eddig nem tűnt fel, csak tavaly, amikor Matolcsy kijelentette, hogy a magánnyugdíjasok kiírják magukat a közösségből... lehet hogy előtte is hallhattam ilyet, csak más szavakkal, vagy épp egy olyan témával kapcsolatban ami nagyon nem érdekelt.
süti beállítások módosítása