Valaki vicces gyerek volt

2010.07.16. 15:56

A TIK-ben ücsörögtem. Éppen egy új bejegyzést akartam írni, mivel már régen frissítettünk. Közben rámjött a hugyozhatnék, ezért irány a WC. A gépet úgy hagytam, gondolva, hogy egy egyetemi könyvtárban csak nem basztatják, ha látják, hogy be vagyok lépve.

Tévedtem.

Mire visszajöttem, bizony valami vicces fazon törölte az egész Szájtépő blogot mindenestül. Túl sok volt a lehetséges gyanúsított a környéken, szóval nem tudom kit kell lemészárolnom. Az biztos, hogy többet nem fogom botor mód azt feltételezni más emberekről, hogy nem faszkalapok.

A hétvégén mindenesetre újra megszerkesztem az oldalt, illetve újra meghívom Lombrosót és MJ-t.

Addig a kedves olvasókat megkérem, hogy találjanak ki egy büntetést annak az illetőnek, aki ezt a rendkívül humoros húzást meglépte, illetve könyörgöm, mondja már meg valaki, hogy miért csinál ilyet egy felnőtt ember!?

Köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://szajtepo.blog.hu/api/trackback/id/tr622155809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaegtoer 2010.07.16. 17:04:20

Szia Stark.
M
e
g vagyok döbbenve!
örökre
le kell ragasztani a szemét, és
nem engedni a légzésfunkció működését az
ilyennek.

Micsoda jó posztok voltak!

"...egy egyetemi könyvtárban csak nem..." De! most már tudod. Egy barátom gépét (hasonló szitu) használhatatlanná tette valaki.

Kamerák nincsenek?

Mighty 2010.07.16. 18:59:27

Már nem azért, de egy gép lockolása mennyi időt vesz igénybe? A backup-ról nem is beszélve. Mondhatni, te voltál a balfék...

Mindezektől függetlenül sünt az elkövető seggébe.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.07.17. 14:25:24

a netes rendszerek ritkán törölnek azonnal és véglegesen. általában csak elrejtik a felhasználó elől a tartalmat (törlésre jelölik) és később, egy-egy karbantartás közben lesz végleg az enyészeté.
érdemes a blog.hu-s adminisztrátorokhoz fordulni, hátha.

a publikus helyen szabadon hagyott gép esetét inkább nem minősíteném ;->

Hundoc 2010.07.19. 00:14:43

Vártam már egy új posztot, de nem egészen ilyet. :S
A törlőnek farfekvéses sünt.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.07.20. 00:56:13

Vessétek a vérnyúllal keresztezett mókusok elé az illetőt.
Az emberek cselekedetei mögötti indokok megfejthetetlenek. Néha nincs is indok. Csak egy "Miért ne?"

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.07.26. 13:26:12

Bizisten, a TIK-ben már négy éve soha nem loggolok kis sehonnan a pisilni esetleg kaksizni megyek, és még soha senki nem buzerálta a gépet amíg távol voltam. Főleg azért, mert van ott 200 másik gép, senki nem szorul rá, hogy másét buzerálja.

Kivéve egy rohadt köcsögöt.

Mellesleg Lombrosonak már küldtem meghívót. MJ e-mail címét nem tudom, azt majd küldjétek el!!!
süti beállítások módosítása