Megnéztem az e-mailjeimet. Volt ott egy levél Lombrosotól, aminek tárgya csak enni volt "Zsidó kuruc". A levélben csak egy beszédes "Ezt látnod kell" volt.

Ja, és persze egy link.

És bazmeg, tényleg a Kuruc.info zsidó variánsát találtam meg. Az oldalon a legelvadultabb széljobbos rasszista hülyeségek hemzsegnek. Mindamellett hogy visszakövetelik a bibliai zsidó területeket - mint a Nagy-Magyarország, csak ugye az nem 3000 éve volt - és köpködnek a feketékre - Obamára is - még benyomnak ilyen cikkeket, hogy "Palesztina nem létezik" amire még egy visszafogottabb arab értelmiségi is Dzsihádot sikoltana. A "Nincsenek mérsékelt arabok" című cikksorozat, illetve az "Amikor zsidó milliárdosok segítik az arab muszlim nácikat" című szösszenet külön figyelmet érdemel.

Hiába no, nagy az Isten állatkertje. Angolul tudóknak ez az oldal kötelező, és egyben felejthetetlen olvasmányélmény.

Szóval, köszönöm Lombroso, ezt a kincset megtalálni szép teljesítmény.

A bejegyzés trackback címe:

https://szajtepo.blog.hu/api/trackback/id/tr42216970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2010.08.24. 13:43:06

Nincs mit! Gondoltam, hogy tetszeni fog. Bocsi, hogy inaktívak vagyunk, csak nagyon lelomb(r)ozott minket a blog lemészárlása, plusz egymást érik a nyári programok.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.08.24. 16:28:36

A bloghalál napján én merem állítani, hogy a dühtől még egy átmeneti (?) elmezavar is erőt vett rajtam, úgyhogy meg tudom érteni.

Mellesleg úgy néz ki, hogy két olyan elmebeteg is van a világon, aki hajlandó fizetni azért, hogy a nyelviskolájukban tanítsak, úgyhogy könnyen lehet, hogy október 23-án megint Bp. felé veszem az irányt, mivel valszeg lesz rá anyagi keret.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.09.05. 11:18:19

@neccharisnyás útonálló:

Az internet tényleg egy kincsesbánya.:)

Amúgy be vagyok lépve, és mégsem látom az admin felületet. Pedig ide is szerettem volna írni a Hetero büszkeség napjáról, ha már címlapos lett Archiregnumon.:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.05. 13:35:14

@Mj: Hú, alig várom. Hallom a Novák-Dúró family erősítette a politikai vonalat. Lehet számítani esetleg fotókra is?

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2010.09.06. 12:43:38

Mj! Nem tudom az e-mail címed! Küldd el valahogy, és küldök meghívót!!!
süti beállítások módosítása